Het afgelopen jaar hebben we mooie stappen gezet met Stichting Zorggeschil. In de zorgsector merken we dat er behoefte is voor ons aanbod. Daar zijn we blij om, want iedere zorgaanbieder en cliënt verdient een goede klachtenafhandeling. Het moois...
Ook al zit het jaar 2017 er nog niet helemaal op, we kijken toch alvast graag terug op een bevlogen jaar. In december 2016 kregen we van de minister de erkenning als geschilleninstantie. Vanaf dat moment is er veel gebeurd en hebben we veel bereik...
U heeft er vast ook mee te maken: vanaf 1 januari 2017 heeft de nieuwe Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (de Wkkgz) veel punten veranderd voor u als zorgaanbieder. Iedere zorgaanbieder, van zzp’er tot zorgreus, moet een klachtenregeling h...
Bron: Rijksoverheid.nl
Wilt u weten of u aan de vereisten moet voldoen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)? Bekijk dan de zelftest en raadpleeg de uitzonderingenlijst in deze brochure.
PERSBERICHT
woensdag 7 december 2016, Wolvega
Geschilleninstantie Zorggeschil heeft erkenning voor Wkkgz
Stichting Zorggeschil heeft een Geschilleninstantie opgericht, zoals bedoeld in artikel 18 van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zo...